![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nere i hamnen? Jag tittade nog inte efter det i år - men förra året har jag för mig att skylten satt kvar men var väldigt bleknad. Och det såg väldigt igenbommat ut.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja det låg nere i hamnen .Eller rättare sagt,ovanför hamnplan ,till vänster en trappa upp en fiskrest.I mitten ett hotellbokningskontor,till höger Casa Italiano.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är det jag tänker på. Det skymtar längst ute i högerkant i den här bilden, bredvid huset med två välvda fönster, som jag tog i söndags morse när jag åkte hem. Skylten med Casa Italiana är kvar - men det såg alltså åtminstone förra året igenbommat ut.
Tilos har så många toppenboenden att det inte är konstigt om de äldre, mer slitna ställena, dukat under i konkurrensen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Enligt MarineTraffic är nu Sea Star på väg ut från Pireus! Förhoppningsvis till Tilos!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tyvärr, det verkar va en testkörning för de återvände nu till Pireus igen, dock inte till samma plats, utan längre in i Pireus hamn.
|
|
|||
|
|||
![]()
Aj aj! Jätteknöligt för charterturisterna som kommer onsdagar när inga andra alternativ finns än Fedon från Skala Kamiro.
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hon är på gång nu, enligt Tilos borgmästare. Proppen ska ha gått ur byråkratin i Pireus.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu kommer hon. Passerar just mellan Paros och Naxos, enligt live ships map.
|
|
|||
|
|||
![]()
Precis nu har Sea Star kommit hem igen och lagt till på sin vanliga plats vid kajen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
HÄRLIGT!!!!!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||