![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
![]() Enkel standard, ja, men h e l t OK, vi var "mentalt" forberedt på overgangen fra f i n e (og mye dyrere) Kallisti i Naoussa, så det gikk helt fint ! Eirini henter og bringer ved ankomst/avreise ![]() ![]() Beliggenheten et flott, kort vei til "alt", noen rom ( bl a vårt) lå ganske nær hovedgata, men trafikken plaget oss ikke. Vi hadde et dobbeltrom med felles uteplass, det var 4 rom med hver sitt bord/stoler, trivelig at det bodde grekere på de andre rommene da vi var der ![]() Til familien min, 5 personer, datter med mann og barnebarna, hadde jeg bestilt et studio for 2 og et rom for 3, stor stas for ungene på 11, 14 og 18 å ha eget rom, og veldig praktisk med to bad ![]() ![]() Familien min reiser nok g j e r n e tilbake ![]() De er glad i Naxos, så d e n øya var deres valg ![]() Jeg/vi ville også gjerne bo på Nikoletta igjen, men det er kanskje mindre sannsynlig, fordi jeg heller velger et sted med litt dårligere strender enn å reise tilbake til Ag Prokopios, Ag, Anna/ Naxos... ![]() Om det blir Naxos igjen likevel, vil jeg gjerne bo et helt annet sted på øya, Moutsuna feks ![]() Senast redigerad av kari den 2014-07-18 klockan 12:49. |
|
|