![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för ett fint resebrev.Vad sugen jag blev på lilla Iraklia nu. Jag som till slut, efter mången färd, kommit på att jag gillar de stora öarna allra bäst.
Jag tycker det är klokt att ni inte skriver ut namnet på hotellet. Man vet ju inte ifall det var en engångsföreteelse eller om det blivit något missförstånd mellan dem som jobbade den kvällen.Vore tråkigt ifall de skulle få dålig publicitet och färre gäster p.g.a det. Men så klart, väldigt väldigt trist ifall de lurade er medvetet på något sätt. |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt med så många vänner som vill till samma plats! Ungarna måste ju ha jättekul! Själv undrar jag om det skulle det vara semester för mig med så många runt om att ta hänsyn till men DET beror på åldern enbart
![]() Jag håller med Thira om att det kan vara fel att namnge ett hotell på en så liten ö om det är negativt. Jag tänker på Bella Vista på Andros som fick sån negativ kritik här och där sen min bästa väninna bodde med sin man och sin sin son , svärdotter ,barnbarn och några fler. De hyrde alla lägenheterna och var helnöjda. De hade underbara dagar där och ägaren hade innan sagt att städning varje dag INTE ingick, vilket många här klagat på. Vi ÄR olika både vad vi tycker är prisvärt och vad man vill ha för pengarna. Men jag tycker VERKLIGEN oavsett detta att överenskommet pris ska hållas! Underbara bilder och härligt att resan var så lyckad! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for trivelig reisebrev og herlige bilder, Bea
![]() Utsiktsbildet fra Maiistrali "følte" jeg langt inn i hjerterota! Vi besøkte også Iraklia for første gang i år og bodde på der ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ert fina resebrev vi var ju själva till Iraklia i sommar och blev golvad
bodde på Annas place ovanför Maestrali ska definitivt tillbaka dit igen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ett mycket fint resebrev!
![]() Iraklia har jag verkligen fått upp ögonen för under denna sommar, så många fina bilder som jag sett därifrån. Det får nog bli nästa års kombo, Iraklia tillsammans med Naxos och Amorgos. Maria |
![]() |
|
|