![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja visst är det fint på Teneriffa!
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för fantastiskt fina bilder! Jag som själv ska dit om några veckor, fick många bra tips. Min favvoby är Garchico. Fantastiska gränder och mysiga restauranger. Det blir mitt fjärde besök på ön och jag har sett allt. Allt utom huvudstan, märkligt nog. Men det är kanske dax nu?
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() resan i julklapp var ju en superbra idé!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
...så nu är resan bokad!! Vi ska bo högre upp i byn på ett lite bättre boende än sist.....OJ så glad jag är!!! ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Ps.Åker ni charter denna gång också? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Nu är det bara att bli "fraktad" ![]() ![]() Men till Tinos, Thessaloniki och Paris är det självsnickrade resor! ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-01-21 klockan 21:35. |
|
||||
|
||||
![]()
Har åkt till Teneriffa med Norwegian från Arlanda flera gånger. Man kan hitta riktigt prisvärda flyg. Sen bokar man hotell i vanlig ordning samt transfer med tex Shuttledirect. Hur smidigt som helst!
Nu åker vi snart till Lanzarote med Norwegian. ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kollade nu med Norwegian då låg en enkel biljett på runt 899 kr, helt OK!.. ![]() Shuttledirect hur bokar ni med dom? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo, det går säkert men för oss från södra Sverige, som ska ta oss till Arlanda eller Köpenhamn med övernattningar och parkering så tar lätt bekvämlighetsfaktorn över
![]() Från Kastrup åker vi ändå tre ggr i år med egna bokningar! Vi varvar!! ![]() ![]() Växjö är nära och bra och ville vi till Gran Canaria så finns flyg från KAamar! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hahaha, snacka att hugga som en kobra!
![]() /Wolfen |
|
|||
|
|||
![]()
Det går väl vanliga bussar från flygplatsen också, Shuttledirect är dom inte dyra?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är inte någon större skillnad mot chartertransfer. Och man blir lämnad och hämtad vid hotellet. Katitzi ![]() Senast redigerad av Katitzi den 2015-01-21 klockan 22:42. |
![]() |
|
|