Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-02-20, 16:41
Maja06 Maja06 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Undrar om hotell i Votsalakia+bokad resa/sammanslagen tråd

Tack för svar!

Låter ju inte så bra med Votsalakia... , men tror nog att det passar oss bra ändå hoppas jag . Jag längtar just nu inte efter det genuina grekiska stadslivet med liv och rörelse (som jag iofs har gillat och säkert kommer gilla igen framöver väldigt mkt), utan vill mer ha lugn och ro som sagt, gärna med naturen runt knuten, vilket jag fått känslan av att Votsalakia har. Eftersom vi är rätt trötta småbarnsföräldrar, årets understatement , blir vi snarare lättade över att man inte kan ta sig från stället så lätt, då får vi inte dåligt samvete för att vi är för "lata" om vi inte orkar ta oss ifrån Votsalakia...

Vad beträffar stranden ser jag ju på fotona att den inte verkar vara den finaste i Grekland...men de underbara stenstränderna i norr går bort pga barnen och så länge den inte är sumpig som Psili Ammos i östra hörnet så är jag nöjd! Antar att vi kommer tillbringa mkt tid i poolen... F ö blev det Alexandra vi valde till sist, mest för att vi hellre ville åka med just det bolaget som hade det hotellet. Låter bra att det var fräscht!

Hade jag läst mitt inlägg för några år sen hade jag nog inte trott att jag var sann... men det är spännande hur ens resvanor och preferenser förändras! När jag var 20 rös jag av bara tanken att åka charter och nu tycker jag att det är toppen! Kanske startar en ny tråd om detta ämne, det skulle vara spännande att höra hur andras resvanor förändrats eller om de inte gjort det.

Ha det gott!

Maja
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:46.