![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Thjohooo Yippe!!
![]() ![]() ![]() ![]() Nu har jag bokat!!!! Efter att läst massa inlägg och kommunicerat med flertal nu så är det nu klart!! Ser verkligen fram emot detta! Annas studios blev det!! Vi längtar så!! Thjohoo ![]() Tack alla Kalimeravänner för ert tålamod och att ni delat med er av era tankar och upplevelser av Tilos! kram på er |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så roligt! Ni kommer att gilla Tilos, det är jag säker på.
![]() Du kan alltid kontakta Annas med mail om Du vill be om ett särskilt rum, men det är ju inte säkert att Mike kan fixa det. Rummet kan ju vara bokat redan. Men alla rum utom de i gatuplan har magnifik utsikt! Det bästa av allt är den konditionskrävande promenaden flera gånger per dag upp och ner... ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi, vilka hotell har du bott på den senaste tiden som har en avgift på AC?
Vart lite förvånad bara, då jag själv själv inte råkat ut för det!.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Claes hävdar bestämt att varken Annas eller Michalis på Tilos hade fri AC. HAn har bättre minne än jag. Vi använde golvfläktar som var gratis....
När vi letat hotell på charter och även booking så har vi sett " AC mot avgift" mer än en gång, men vi har inte bott där, men det har berott på läget inte på AC eller inte.. De gånger vi bott på hotell där ingen dosa funnits till AC har vi,(kanske felaktigt ![]() Vi åker ju inte när det är så varmt så AC behövs. Jag har full förståelse för de boenden som tar avgift. Det är billigt nog i Grekland ändå. Däremot har det alltid funnits värme utan kostnad då vi åkt på vintern. ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men jag skulle absolut INTE reagera negativt om jag hade behövt betala, tvärtom då de hotell /pensionat jag bott på har haft blygsamt låga priser!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag fått svar från Mike på Annas angående AC och kostnad. Om jag förstod hans engelska rätt så är det så här:
Åker man charter med Ving ( som han har kontrakt med) så ingår inte AC och det är Ving som kräver att det separeras från paketpriset. Bokar man via booking.com så ingår AC i det pris som uppges där. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Lissi för din information!
Ser verkligen fram emot Tilos! Åhh så härligt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Maddit: oroa dig inte ett ögonblick, om du är sugen på Tilos kan Annas inte bli fel. Är det utsikt du är ute efter så har du kommit rätt. ![]() |
![]() |
|
|