![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kanske bäst att förboka en natt iaf, om det blir som jag planerat anländer jag runt 20.30 är det ingen på kajen då och mörkt... känns det ju inget vidare!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Masse, gate E8 ska jag åka från nu till Poros, gate E9 har jag varit vid när jag skulle promenera till Piraeus Dream Hotel från gate E7.
Snart kommer jag att känna mig säker och trygg i Piraeus hamn, tror jag!.. ![]() Jag frågar när jag köper biljetten helt enkelt! Yannis, frågan är ju om turistbyrån har öppet även på kvällen? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Maji, vilka underbara bilder från Apollonia... nu ska jag bara dit alltså!..
![]() Eleonas apt. såg fantastiskt ut, vilken utsikt.. Ska kontakta dom och höra om de har något ledigt! (otur med din fot där såg inget vidare ut) TACK igen för bra info!.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-03-04 klockan 12:18. |
|
||||
|
||||
![]()
Sifnos är en underbar ö och du som gillar att vandra tror jag skulle gilla den Sunny
![]() Roomsare finns ibland och ibland inte. Första gången vi var där, 1994, fanns det inga roomsare och vi tog oss till Apollonia med bussen och vandrade upp i gränderna. Till slut hamnade vi hos en liten underbar farbror som hade enkla men fina studios. Stället hette Irinis. Det var där och då jag verkligen blev kär i Grekland och lite i gubben också! ![]() Senast vi var på Sifnos 2010, gick vi in på resebyrån nere i Kamares och dom fixade snabbt ett fantastiskt boende på Eleonas. Ett eget litet hus/studio med fin utsikt mot Kastro. Lummigt och fint var det. Kommer inte ihåg vad vi betalade men eftersom vi var där i slutet av maj-början av juni så var det inte jättemycket. Det visade sig också vara ett lyckokast eftersom jag skadade min fot senare och då var glad att jag inte hade några trappor att gå i. Jag har lagt in några bilder i dag bland mina album om du vill kika ![]() //maji ![]() |
![]() |
|
|