![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla för fina tips.
Vi brukar nästan aldrig boka i förväg i kykladerna, men detta är som sagt var okänd mark för oss. Nu har vi förbokat mer än nånsin; Dias i Pythagorion, Kirki Rooms i Armenistis och Patras Apartments i Fourni. Så får vi se var vi tillbringar sista veckan. Pythagorion igen? Kokkari? På vischan? ![]() /Z |
|
|||
|
|||
![]()
Har inte bott på Dias, bara på hotellet intill, men har bara hört gott om det och läget är toppen. Hoppas ni får en underbar semester
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har tillbringat strödagar i Vathy på Samos och gillat det mycket. Men vill man bada är det ingen höjdare enligt mina mått, det finns bara en trång strand med en massa solstolar i utkanten av stan.
Jag löste det med att hyra moppe och åka till Kokkari och bada, det tyckte jag var jättefint. Men åker ni i säsong är kanske risken att det känns lite trångt där, jag var där i lågsäsong och då var det härligt, Kokkari var vackert. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi brukar nästan aldrig boka i förväg i kykladerna, men detta är som sagt var okänd mark för oss.
Nu har vi förbokat mer än nånsin; Dias i Pythagorion, Kirki Rooms i Armenistis och Patras Apartments i Fourni. Jag kan verkligen rekommendera Kirkis och Ikaria. Vi (mor+tonårsdotter) bodde där förra sommaren och trivdes alldeles utmärkt. Kirkis ligger precis vid havet och har en "egen" klippa där man kan bada (stege finns) och ha picknick ![]() Ikaria har en speciell plats i mitt hjärta ![]() |
![]() |
|
|