![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Du gillade väl Pension Sofi? Där har jag bott med pentry.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag gillade Pension Sofi, men vill gärna prova något nytt ställe.. sån är jag!..
![]() Sen är det mer nära Ag.Georgios BEACH och vidare promenad mot Agia Anna..bättre läge tycker jag!.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-07-02 klockan 15:13. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag menade inte att du inte skulle pröva något nytt. Men det gick att tolka ditt inlägg som att just pentryfrågan var det som gjorde att valet föll på Alpha, det var därför jag tänkte att du kanske haft ett rum utan pentry på Sofi och därför valt bort det nu av det skälet.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jodå jag vet att Pension Sofi har ett par lgh med pentry..men dom är attraktiva och kan vara bokade redan.
(så var det iaf i fjol när jag frågade). Men det var inte just för pentryt som jag valde Alpha, utan mer läget. Får se hur det blir om jag trivs där ! |
|
||||
|
||||
![]()
Då kanske vi ses. IGEN.
Vi öluffar i Cykladerna och kommer att vara hos Vaggelis och Effie på Agios Prokopios 17 till 24 september. Sen tar vi en liten tur till Julia och Paris (förhoppningsvis) på Santorini och avslutar vår "semester 27 - 29 på Naxos. När åker du iväg? Birgitta, i ett något för varmt Umeå idag. |
|
|||
|
|||
![]()
Birgitta, jag anländer Aten 28/9 och är framme på Naxos runt 22.30..
Ja, då kanske vi ses en snabbis innan ni far vidare. .vore kul!.. ![]() |
![]() |
|
|