![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Här vid stugan på Skäret utanför Umeå skulle det bli regn och rusk i denna dag, men sedan i morse har solen strålat från klarblå himmel. Temperaturen ligga strax under 20 grader.
Jag har denna morgon bytt ut ett altanräcke som sett bättre dagar mot ett nytt och fint. Anmärkningsvärt nog fungerade min plan helt perfekt och det nya räcket är nu på plats. Detta utan svordomar dessutom... Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Denna sommaren har jag jobbat. Har jag inte jobbat så har det regnat eller i vart fall blåst här i Oslo
![]() Så som jag har längtat till våra 3 veckor i Grekland! Bara ligga på en strand och bara vara ![]() Idag kunde jag för första gång se hur vädret skall bli på vår första härliga soldag.... regn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Masse - aha, jag trodde det var de närmaste veckorna ni letade. September brukar ju vara svårare. Men grattis till bokningen, det låter som om ni hittade ett par stolar ändå
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu skiner solen här och vi har en av de finaste kvällarna på hela sommaren. Så snabbt det kan ändras!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi hittade solen några dagar på Själlandskusten
![]() Hemma igen med 12 grader, blåst o regn. Fick ett litet ryck i veckan och beställde en resa till Zakynthos i början av september ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sonen i Vadstena berättar om regn och kyla. Hos oss på Kalymnos är det hur fint som helst (om man gillar värme).
|
|
||||
|
||||
![]()
Läste idag att de är en värmebölja på väg i Grekland med temperaturer upp mot 40 grader!
|
|
||||
|
||||
![]()
Skönt att ha fyra Greklandsveckor - september/oktober - att se fram emot.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Min dotter är just nu i Kosovo det är konstant 38 grader.Ska sedan besöka Ksamil i södra Albanien då följer värmen med avslutar på Korfu men hon klagar inte när hon hör våra blysamma temperaturer och regn
|
![]() |
|
|