![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Engagemang är ett knippe känslor. Att vara kall och saklig är icke-engagemang. Vi får nog stå ut med känslor vad gäller sakfrågan.
Visst är det en balansgång på slak lina. Senast redigerad av xenos den 2015-08-12 klockan 12:15. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Varför jag känner mig träffad av detta resonemang kan jag inte helt och fullt förklara. Dock är jag är ofta saklig, kan sakna ett "varmare" engagemang än vad det ser ut som när jag skriver men jag är trots det, ENGAGERAD så där jag tar jag mig friheten att påstå att du inte har rätt. Detta menat om hur jag engagerar mig angående det ämne denna tråd handlar om. Döm inte utan ingående kunskaper om du menar någon särskild person. /Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Min kommentar var fenomenologisk, din person hade jag ingen tanke på då jag inte känner dig. Begreppet saklighet kan skärskådas ur andras perspektiv. Oavsett vem som använder det. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har länge avstått egna inlägg men sett hur invektiven flödat på tråden. Saliga är de okunniga, som tror de vet bäst! Tänk så mycket jag har kunnat göra i stället för att skriva!
Se morgonens inlägg på SVT via Karalampushttp://politikigrekland.blogspot.gr/ Ger kanske en del huvudbry för några? / Jannis |
![]() |
|
|