![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Väldigt spännande ! Ska försöka direkt rapportera härifrån!
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är förmodligen på Donoussa eller Schinoussa den 20/09. Tror inte det kommer att märkas och synas där.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi är på Agios Prokopis, Naxos. Få se om det finns något att rapportera.
Ser dock till att Effieoch Vaggelis går och röstar. Birgitta och Arne. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Wow! Då skall jag se till att inte missa händelsen! |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske jag umgås med fel människor, men diskutera valet är de minsta de gör. En stor trötthet ligger över landet, så känner jag det. Det finns ju inget den vanlige medborgaren kan göra -utom att acceptera situationen. Samtidigt har den här oerhörda flyktingvandringen fört med sig att man skamset tänker "det finns de som har det värre, vi ska sluta gnälla", ungefär.
|
|
||||
|
||||
![]()
Exakt det samma upplever jag! Ingen,absolut ingen pratar politik här! Och vi fortsätter med sommarens "panigiris". Igår var det närmare tusen människor som åt, drack,dansade till småtimmarna och hade kul på byfesten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske var det annorlunda i somras. Då frågade var o varannan grek vad vi tyckte dom skulle rösta på. Kanske var det för att vi var utlänningar, eller så var det kanske för att jag babblade på om ämnet...
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Visst pratades det politik på Karpathos i somras! Överallt! Och alla följde valvakan på storbilds-TV och diskuterade utgången dagen efter.
Karin |
![]() |
|
|