![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker precis som de flesta här: ta med både det positiva och det inte så roliga. Det är din upplevelse som räknas. Ett resebrev behöver inte vara som en reklambroschyr. Anser i alla fall jag.
|
|
|||
|
|||
![]()
Skriv rakt från hjärtat! Alla vill ju ha upplevelsen just författaren av brevet har.
Kanske att ta det dag för dag? Skriv rakt av bara du skriver underbart och det kommer att bli ett fint resebrev! Aten HAR så många sidor och det svåra ser man hela tiden LIKSOM det vackra. Den underbara stämningen och gästfriheten och gemenskapen mitt i det svåra. ALLT finns! Att åka till Aten och bara se turistattraktionerna tror jag inte man kan göra längre... Vi ser fram emot Ditt resebrev! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg synes og du skal skrive om turen slik du opplevde den dag for dag
![]() Evt kan du skrive en kort innledning om dine planer/ opplegget ditt for denne Athenturen! Thira, jeg synes du er veldig flink til å skrive ![]() Legg det opp slik du føler er best/minst arbeid for deg ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skriv allt för Guds skull!
|
|
||||
|
||||
![]()
Thira, skriv utan att tänka/censurera alltför mycket!
![]() Jag är jättenyfiken på ett resebrev där allt får komma fram, inte bara det vackra och fina. Ju mer dokumentär känsla, desto bättre. Jag vill jättegärna läsa om hur det är i staden nu, både positivt och negativt. Det fungerar dessutom som ett viktigt tidsdokument - tänk om 5 år när vi läser det igen. Då vill man ju läsa hur det verkligen var och inte en snygg och tillrättalagd version? ![]() Jag älskar verkligen Aten - min favoritstad i världen. ![]() Hälsar Delfi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med!
Vill gärna läsa dina upplevelser från din julresa till Athen här på Kalimera Din upplevelse skulle jag uppskatta både det fina och det jobbiga. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svar alla. Glömde av denna tråd alldeles och har dfr inte svarat er.
Jodå ett resebrev kommer så småningom. Denna gång har jag levt enligt premissen "Siga Siga" på just resebrevsfronten ![]() Har bara helt enkelt haft så in i bängen mycket att göra med jobb, extrajobb, tonåringarnas skolarbete etc etc. Ja ni vet allt det där vi alla gör för att få livet på topp även här hemma. I helgen ska jag fortsätta skriva. Sen så... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
"Den som venter på noe godt....." heter det jo
![]() Jeg er sikket på at ditt reisebrev er vel verdt å vente på, Thira ![]() |