![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ojoj, den solnedgången!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ligger en krokodil under isen på andra bilden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mesta delen av vintern går vi och suckar och stönar över ömsom frost, ömsom snö, ömsom tö och slask och ömsom frost och blåst. Slask frost halka och blåst är ingen kul kombination. Man drömmer ..... tänk om vi slapp det här och bara hade sol, värme och grekiska stränder. Men som de säger i reklamen ..... "plötsligt händer det ..."
som idag .... strålande sol, minus 5-10 grader och vindstilla ..... då tänker man efter en gång till. Visst är det fint ibland. Förstår att det är det som du har fångat på de här fina bilderna Janne! Långö is special!!!! Oj så vackert! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Både och. Det var massor med folk ute på isarna. Det var till och med några som åkte isjakt, och det var tre personer som gick ner sig i vakar. Tyvärr är det inte alla som har koll.
![]() Isjakt i stan. Bilden togs av en kompis, jag höll mig på hemmaplan. ![]() Här finns en video från "stan" igår. Ja, det är en speciell ö. ![]() Tack för alla glada tillrop! Senast redigerad av Kalimera den 2016-01-19 klockan 08:41. |
|
|||
|
|||
![]()
Underbara bilder från min underbara barndomsstad, lika vacker i sommarskrud som vinterskrud. Du tar väldigt fina foton Janne, den där solnedgången är obetalbar!
|
|
||||
|
||||
![]()
Mycket fina bilder - och videon var verkligen fin den med.
Sådana dagar är det också härligt att bara promenera, jag gick 6 km vid havet i går, vackert och härligt friskt även om det var -14 när jag vaknade. |
![]() |
|
|