![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det e r sikkert et godt vintervalg, jeg velger å stole/lita på den som virkelig har erfaring/vet det, Admirala ![]() - selv om vi hadde en ( uventet)" trist" kveld i Napflio midt i november for noen år siden! Vi var i Athen og reiste til Nafplio for et par dager. Været var bra, badet gjorde vi og, men da kvelden kom..., ble det en skuffelse, det var ikke et menneske å se ute! Vi vandret endel både på/rundt Syntagma og i gatene..., selv om vi kunne fått råd ang kafeer/tavernaer (om vi hadde spurt om hvor det var "folk" ![]() Så savnet vi folk u t e. Siden Nafplio er en såpass stor by (stad)ble det litt merkelig. I nærheten av Syntagma feks var det store "fine" restauranter som hadde dekket (med hvite duker og høye glass) på alle bordene ute, men det satt ikke en sjel der ![]() Siden har vi vært i Nafplio så sent som midt i oktober, og da var det liv ![]() Citat:
![]() I Kardamili har vi ikke vært på den tiden, men flere ggr i litt mindre lavsesong, apr og okt ![]() Et norsk par var i Kardamili hele november 2015, det var så positivt for dem at de allerede har bestemt seg for at de reiser til Kardamili igjen og blir hele november i år og ![]() Det er nok veldig individuelt hvor "mye liv og tilbud" vi trenger å ha rundt oss, og om man liker å vandre er jo Kardamili og omegn et paradis ![]() Du skriver "overvintre", hvor lenge og hvilke måneder tenker du på? Vet ikke om du har lest alle Mani/Kardamilitråder i Forumt, derfor gjentar jeg stedet jeg anbefaler å bo i Kardamili, enten det er i mars, eller for "overvintring" ![]() Hos Stella bor du rimelig og godt, og får i tillegg god "forpleining"(dvs hun bjuder på litt av hvert i matveien) ![]() Sønnen, Panagiotis snakker engelsk, Hvis du er interessert send en mail og hils gjerne fra meg ( Katerina) Stella Apartments/Rooms trisilio@otenet.gr Citat:
![]() Men vi har vårt elskede "levende" Paleochora i november, ikke lett å finne et alternativ, men ett alternativ har vi tenkt på, og det er Koroni. Men vi vil gjerne bo billig og, så....? Senast redigerad av kari den 2016-01-19 klockan 12:20. |
|
|