![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Alonissos. En ö som ligger HÖGT på vår till-lista, men det blir tyvärr inte i år. Hoppas ni får kul iaf
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Var på Alonissos 2010 och sen dess ligger ön högt upp på min lista över favoritöar. En mycket lugn ö med vacker natur. Priserna finns (fanns) det inget negativt att säga om. Många fina småvikar att bada i men inget för den som älskar sandstränder.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har samma erfarenhet.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Säker på att det blir superbra
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ser också fram emot att komma till Alonissos i vår. Vi har varit på Skopelos två gånger och där är prisnivån mycket bra tycker jag, och tror nog att den borde vara det även på Alonissos. Ska bli så härligt att äntligen komma dit, vi har pratat om att åka över dit över dan när vi varit på Skopelos men det har aldrig blivit av. Så nu har vi bokat in oss 5 nätter där och sen blir det Skopelos igen
![]() Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Njae det finns faktiskt en riktigt fin sandstrand vid Chrisi milia
![]() Missa inte heller vandringarna från Patitiri till Chora eller vandringen från Patetiri till Megalos Mourtias, fantastiskt vackara, vi brukade promenera upp till chora o käka middag o sen promenera ner, man går gamla åsnestigen så det är bilfritt utom sista biten , (medtag ficklampa, det är belyst men endast 1 av 3 lampstolpar lös när vi var där ) |
![]() |
|
|