![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla tips! De noteras ned och kommer med säkerhet följas upp på plats. Hjälpsamheten på detta forum är rätt häftig får jag säga. Jag hade nog inte ens behövt ställa nån fråga när jag starta tråden, det hade räckt med att säga att vi skulle till Naxos för första gången så hade tips och hjälp kommit per automatik
![]() Som tack för hjälpen ska jag försöka komma ihåg att rapportera tillbaka lite väl på plats. Jag skriver som många andra då: Hälsningar Tobias som har 74 dagar kvar till Naxos! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg spurte faktisk om nesten nøyaktig det samme i et av mine første inlegg for 11 år siden... Agia Anna el. Agia Prokopios... I følge kart så det jo ut til å ligge et stykke ifra hverandre og jeg var sååå usikker før min aller første øyhoppetur. Folk her inne var så hjelpsomme. Og flere sa avstanden var kort imellom disse to steder... Hvor kort skjønte jeg først da jeg ankom. Vi bestilte ikke på forhånd , men ble med Fannis fra kaia... Eneste grunnen til at valget falt på han var at han var sjenert og forholdt seg så rolig mens alle andre hoiet , skrek og snakket i munnen på hverandre, hadde aldri opplevd maken
![]() Dere får nok et flott uke ! ( kjøp med sjøsyketabletter til barnet hjemmefra og gi en time før avgang om det ser ut til å blåse opp ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om ni är fotbollsintresserade kan ni se Sveriges match mot Belgien den 22/6 på storbildsskärm på Hotel Ag. Prokopios. Grekland är ju inte med i fotbolls-EM, så ni kan säkert övertala personalen att slå på Sveriges match. ![]() ![]() /Moz |
![]() |
|
|