![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Trevlig resa, och hälsa gärna till paradiset! ![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jo jag har ett eget skåp i källaren där vi bor på sommaren... Men där har vi inte bott nu vid de 2 resorna vi varit på i år ![]() ![]() // Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Så praktiskt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi brukar ofta få 8.8 kilo var när vi läser av vågen. Och då har Arne flera kg sladdar med sig. Detta på en 3-veckorsresa. Våra postslitna ryggar klarar det bra att luffa runt med.
Men på hemresan är dom betydligt tyngre. För denna hemresa om 5 dar har vi med oss 3 burkar marmelad, ett kilo Loutros-salt, en flaska melloraki samt honung till blomvattnerskan hemma Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk, Janne
![]() Stella, Kostas og Panagiotis hilser s å m y e tilbake til deg ![]() Og, jeg trenger vel ikke si at vi har det som "plommen i egget" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..ja passa på att njuta, för dan efter jag kommer skulle det bli regn enligt yr.no......Är jag förvånad??
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vid närmare eftertanke så kanske jag ska vara glad att vi åker om varandra hela tiden och aldrig är på samma ställe samtidigt ![]() ![]() ![]() // Malin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ...fast på Kreta skiner solen nästan jämt... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yr " lovet" regn i dag og, men det har vært sol og fint.... det kom ikke en eneste dråpe ![]() |
![]() |
|
|