![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi avsluttet besøket i vakre lille LIMENI med en deilig iskrem
![]() - hadde det så g o d t der i sola, satt og beundret utsikten....helt til det plutselig begynte å regne..igjen,.... Raskt kom vi oss til bilen og satte kursen for Kardamili, dvs planen var å ta et Kaffe og Fotostopp i THALEMES, en fin landsby et par mil sør for Kardamili ![]() ... men det satte regnet en stopper for, ikke fristende å gå ut av bilen, så vi fortsatte hjem, og innen vi kom til Kardamili var det tørt og fint igjen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
...tills jag kom ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Så fina bilder👍
Monica😍 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbara bilder från Limeni Kari!
![]() Det är något speciellt med den lilla byn. ![]() Vathy kom jag inte heller till med moppen, men då har jag det kvar när det är bil som gäller. Har sett många bilder därifrån och jag bara måste dit! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Etter en fin dag/ ha sett mye vakkert, var vi hjemme i Kardamili igjen
![]() Og, hvilken landsby på Mani som har mest sjarm er vi fortsatt ikke i tvil om ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE
Og, hvilken landsby på Mani som har mest sjarm er vi fortsatt ikke i tvil om ![]() ![]() Tack för fina bilder Kari. Kul att få se Limeni lite närmare. Där stannade vi ju aldrig denna gång. Jag får intrycket, efter mitt besök i Gerolimenas, att Limeni är större. Stämmer det? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack för fina bilder Kari. Kul att få se Limeni lite närmare. Där stannade vi ju aldrig denna gång. Jag får intrycket, efter mitt besök i Gerolimenas, att Limeni är större. Stämmer det?[/QUOTE] Takk selv, Thira ![]() Jeg synes ikke at Limeni var(?) er mye større, fikk inntrykk av at det var kun var et turiststed, og litt mer eksklusivt enn Gerolimenas..! I Gerolimenas, som er litt stygg/pent sjarmerende,, så jeg l i t t "hverdagsliv og, fant på Wikipedia at det bodde 55 personer der i 2001 ![]() Limeni fant jeg ikke egne tall for, går under Oitilo. Her er en link jeg fant som forteller litt om stedene, og endel andre på Mani ![]() http://www.tripment.net/road-trip-in.../#.VOVVFfQzenM |
![]() |
|
|