![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vila i frid Ulf!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har alltid beundrat, och kommer alltid att minnas och ha som förebild, den väldiga kämpaglöd och viljestyrka med vilken du tog dig an alla de svåra prövningar som du utsattes för. Vila i frid Ulf!
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Han var en riktig kämpe! Vila i frid Ulf!
|
|
||||
|
||||
![]()
Så sorgligt. Ingen personlig kontakt men jag tyckte mycket om vad han skrev.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nä, vad tråkigt att höra. Alldeles för tidigt. Vila i frid, Ulf.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vila i frid. Läste alltid dom mycket intressanta berättelserna du skrev från Kreta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vila i frid, Inspirerade oss till att välja Kreta och Apostoli för övervintring ,har bott t.o.m i samma rum ,Villa Katherina,
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var verkligen tråkigt att höra. Fått mycket inspiration av hans inlägg.
Lena PG |
|
|||
|
|||
![]()
Det är skönt att se all den medkänsla som kalimeras vänner visat för Ulf kring hans skriverier och kroppsliga problem. Ulf måste ha betytt mycket för
sajten långt innan jag började läsa. Livet för oss övriga går vidare, men vi kan fortfarande glädjas över att kunna läsa dina många inlägg. Vila gott i din kretensiska himmel. / Jannis |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
R.I.P Uffe! Hoppas det finns marsansås där du är nu så du kan fortsätta baka äppelkakor.
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Vi hade äran att få träffa Ulf i Agii Apostoloi, på taverna Ozon som var Ulfs stamställe. Vi åt en middag tillsammans och pojkarna kommer ihåg honom än fast det måste vara för ca tio år sedan... Vi hade kontakt under många år, skickade filmer till varandra och pratade via Skype. Han var en sådan kämpe! Alla svårigheter han hade i livet... En sann inspiratör. Vila i frid, Uffe
|
|
||||
|
||||
![]()
Vila i frid Ulf!
Tror du svävar över ditt älskade Kreta nu. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkiga nyheter! Jag kände inte Ulf personligen, men brukade läsa hans underfundiga texter med stor behållning. En inspirerande person med enorm kämparanda som lämnat oss för tidigt!
|
![]() |
|
|