![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi hyr ett hus i Loutraki, och känner igen platserna du fotat. Vi upplever att det inte är några svenska turister där, troligen söker sig svenskar ut på öarna. Vi har hunnit med att vara där 4 ggr i år. Vi gillar staden och omgivningarna runt omkring. Det är också så lätt o snabbt att komma dit med tåget från Atens flygplats, tar 1 1/2 timme, tåget avgår direkt från flygplatsen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hyra hus i Loutraki??? OJ, berätta mer!!! ALLT!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vad är allt ? Vi hyr ett hus av en svensk kvinna, huset är toppen med svensk standard. 5 km in till staden, vi kan gå ner o ta taxi hem eller så åker vi mc, beror på vilken dryck vi föredrar.
Vi har valt Loutraki beroende på tåget från Atens flygplats tar oss dit på 1 1/2 timma. Centralt för att göra utflykter |
|
|||
|
|||
![]()
Låter underbart!!!! Jag trāffade ett par svenska kvinnor I Loutraki när jag var där...en av dem hade hus och hade varit reseledare där för Ving och hade varit gift med en grek...
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Fantastiska bilder! Jag har njutit av dem många gånger nu, och någon gång hoppas jag få möjlighet att också upptäcka fastlandet lite mer. Tack, Lisa!
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
|
|