![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Harry Belafonte "Jamaica Farewell". Han har varit en favorit sedan tidigt 60-tal. Såg honom sedan i Lisebergshallen för några år sedan. Tyvärr var då mycket av karisman och utstrålningen borta och det var en gammal rätt trött man som uppträdde. /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Där kom nån i rätt generation, ja
![]() Jag hade hela tiden Banana boat song i huvudet men det var day-o och det var inte den jag menade. Men Jamaica farewell, naturellement. Titta in på den där länken vid tillfälle och leta dig fram till Monaco, tror att du också känner igen den. |
|
||||
|
||||
![]()
Läste i Kvällsposten från igår att Carola nu är i Aten och ska där med hjälp av Alexandra Pascalidou köra sin marknadsföringskampanj.
//Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hon var med i grekisk tv redan i går. Visade klar star quality, enligt en grekinna på schlagernördarnas forum sent i går kväll
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hon besökte även sv ambassaden i Aten som lovat hjälpa henne och därefter var hon ute och shoppade tillsammans med Alexandra som även lovat att köra pr för henne i sitt eget grekiska tv-program som tydligen går dagligen
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, jag vet, jag läste också det där i går. Hon är genomproffsig, Carola, och fattar vad som krävs.
|
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om vi ska, eller redan är drabbade av en ny Carola-feber - Jag tycker i alla fall att temperaturen börjat stiga
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det har jag haft hela tiden - ESC är jättekul. Men efter att ha lyssnat på låtarna är jag stärkt i min uppfattning: det kommer INTE att avgöras i Globen nästa år.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Zanét]Alexandra som även lovat att köra pr för henne i sitt eget grekiska tv-program som tydligen går dagligen
![]() Jepp Alexandra har ett morgon program som går varje vardagmorgon. Alla kanaler har ett sådant.... ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Frappe, vilken kanal är det och vad heter programmet? Vi har ju parabol och får in ErtSat, men vi är inte direkt intresserade av att ansluta oss till betalkanalerna.
//Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Såg just på STAR nyheterna ett reportage om Carola i Aten.
När hon fick syn på journalisterna på gatan försökte hon klättra upp på en taxibil och ställa sig på huven med sina stilettklackar. Det var inte populärt, en av vakterna skrek till henne och pinsamt torkade hon av dammet efter skorna på bilen och fnissade lite flickaktigt, sedan hoppade hon upp på en mc cykel som stod bredvid. Hon måste känna en press att alltid göra något extra verkar det som. Tänker även på det som hände med blommorna på Skansen. Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Överenergi, låter det som... Men hon satsar i alla fall ordentligt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Här är de, Sakis Stomatolos och Maria Menounos ![]() (Hon heter Menounos enligt ESC-sajten... Kan nån vänlig själ förklara för mig varför hon inte heter Menounou ![]() Senast redigerad av inkfish den 2006-03-26 klockan 23:39. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Rubriken är Carolas galna bergspredikan. ![]() ![]() ![]() Ja, jag säger då det..... Monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Läste i Kvällsposten från igår att Carola nu är i Aten och ska där med hjälp av Alexandra Pascalidou köra sin marknadsföringskampanj.
Jag stotte pa hela sallskapet nedanfor Akropolis idag. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()