![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tyvärr har jag hytterna varit fullbokade när jag har önskat resa med hytt till Amorgos efter att ha tagit tidigt morgonflyg Arlanda-Aten. Åkt hela vägen i ekonomi har jag gjort en gång och det var en gång för mycket. Jag var dock ordentligt utarbetad innan jag reste iväg.
Senare resor har jag då tänkt att boka hytt istället men det var som sagt fullbokat. Därför har vi mellanlandat på Naxos istället. Men är man ung och pigg så funkar det säkert hela vägen. 😃 |
|
||||
|
||||
![]()
He-he, ja, det är ju i och för sig lite tveksamt,
![]() Och LaRose, vad förträffligt, ja, jag hoppas få samma upplevelse som du! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar dig hytt och en god vistelse på det sagolika Amorgos!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tackar tackar LaRose & Pyttan , hytt är nu bokad!
![]() Bara att njuta av soltimmarna som är kvar på dygnet och sen krypa in i hytten. Tar alltid med mig kudde nu för tiden på Greklandsresorna ( till skillnad från de tidigare ö-luffarna) och det kan ju komma väl till pass kanske i en hytt som denna. Har de filtar el dyl i hytten? |
|
|||
|
|||
![]()
Jaadå, jag har inget minne av att vi saknade någonting. Tvärtom var det en riktigt mysig båtresa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det är fullt bäddat i hytterna så man kan krypa till kojs några timmar. Fördelen med att ha hytt är att man har egen toa
![]() Celbe |
![]() |
|
|