![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kan tänka mig att det har varit vackert.
Visst kan andra resor komma på tal, även om jag i alla fall saknar Grekland varje gång, men det kan ju finnas annat som drar (familj t.ex., för mig). Har just varit i Abruzzo Nationalpark och därefter på ön Ischia. Jättevackert i nationalparken och vägen ner mot Napoli, och även Ischia - och ändå tänker jag om ön, som du om Selce "been there - done that". |
|
||||
|
||||
![]()
Risnjak Nationalpark har jag aldrig hört talas om. Det finns så många fina platser att vandra på, och jag skulle vilja vandra mer, och inte bara i Grekland.
Jag förstår att du hade en fin vecka Susie! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det håber jeg virkelig, at du kommer til at gøre - og også i Grekland
![]() Citat:
![]() Så i bjørne? Vi var desværre ikke så heldig at se nogle i Kroatien. Var I på grupperejse, eller havde I selv arrangeret? |
|
||||
|
||||
![]()
Det stämmer, man kan se björnar i området, men jag såg inga. Jag var inte på vandringssemester direkt men på familjebesök, då jag har en kusin som bor i Pescasseroli som bl.a. är en populär skidsportsort i Abruzzo Nationalpark med många fina vandringsmöjligheter i ett jättevackert område.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det finns en hel del varg med i området har jag hört...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg forstår
![]() Dem så vi heller ikke. Den ene af de kroatiske guider havde studeret varg. Bl.a. havde hun lært at sige som en ![]() |
![]() |
|
|