![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Utsikten över Bukten den glömde jag berätta om,vi åker en annan väg till stan nu för tiden SOM ni inte ska åka.Blir väl lite hemmablind också efter alla gånger vi vart där.
Åk till vänster i rondellen nedanför Lidl och se upp...för rondeller är lite laglöst land. En sak till Parkering,den finns en bra bit från stan,när dom gjorde om nere i hamnen så tog dom en bit av gatan och nu finns det bara några få parkeringsplatser kvar där man får stå en kort stund,p-böter vill man inte ha,dom kostar skjortan Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Kan inte någonstans tycka stan är mysig, lite bullrig och helt oanpassad för turister men en del finner charm i sådant också och tycker absolut man ska besöka den, kanske promenera upp bland husen där invånarna bor.
![]() ![]() Simetra ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har samma uppfattning som Simetra
|
|
||||
|
||||
![]()
Känner mig nu lite splittrad om min uppfattning om staden.
Besöket ligger inte 1:a på listan men en tur dit blir det nog. Tack för fina kort, Simetra! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det blir nog buss dit nån kväll eftersom siestan stänger ner staden på dagen...och då kan vi båda ta en ouzofika... eller två ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi var i Samos stad mitt på dagen en vardag, och det var inte alls så nedstängt. På den långa gågatan var butiker öppna, och vi kunde både äta lunch och ta en öl utan problem. ![]() /kimmen |
|
|||
|
|||
![]()
Nere i hamn och runt torget är inget stängt
Pia |
![]() |
|
|