![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Sadist!!! Det går ju inte att låta bli försöka slå sitt rekord hela tiden. men 20.205 sek på 8:e försöket.
Peter |
|
|||
|
|||
![]()
YIPPI!!!!!
![]() ![]() 24.704 sek.... Efter 1 glas vin! Jag använde en helt ny taktik! Detta ska jag göra om i morgon! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ännu en sak som är beroendeframkallande...men jag är "gött nöjd" med ett resultat på 69,7 sek
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Fan vad bra jag var på det här, är snart uppe i 5 sek
![]() Men VARFÖR skulle jag skaffa så snabb dator ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag håller mig i hörnen. Det funkar. Tills gubbarna kommer ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar det närma sig 2 min
![]() ![]() ![]() Malin - som hatar att förlora ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Diplomerad åsnagubbe...snarare åsna som sitter här en fredagkväll och kämpar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vem har rekordet? Nilam, visst är det du?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Här sitter jag och drar en åsna fram och tillbaka, en FREDAGKVÄLL!! Min man var precis inne och frågade VAD jag HÖLL PÅ med!! Klarade i alla fall 30-nånting..hi,hi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
11,7 sek än så länge.
Varför kommer jag jämt ut i havet för........ ![]() Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
21.735 sekunder, än så länge! Inte bra att göra detta på jobbet... tänk om chefen går förbi och frågar vad jag gör: "jag räddar åsnan från gubbarna". Hmm... Jag ska öva mer när jag kommer hem, måste klara 1 minut åtminstone!
Veronica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
26.891! Kunde inte låta bli, detta är ju beroendeframkallande
![]() Är det som jag inbillar mig eller blir gubbarna hysteriskt mycket snabbare efter ca 10 sekunder? Att allt flimrar gör inte det hela mycket lättare... ibland ser man inte ens åsnorna! Veronica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade bestämt mig för att inte skriva in något bättre resultat förrän någon slagit mitt förra, men kunde inte låta bli
![]() Varför är jag bra på just en sån här sak ![]() ![]() ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
36,91sek.Det var kul!
Agda |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag klarat 7 sek en gång
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag älskar ju vatten ... och det gör jag tydligen här också! Helt hopplöst. Jag har fel på motoriken i kväll.
Kl är 22:15 ögonen går snart i kors, & helt nykter är jag inte heller ![]() Har bara kommit upp i 7.921 so far ![]() Vad var det Björkman sjöng: I morgon är en annan dag, och då får man väl ta åsnan i svansen igen. Kalinichta Chris ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nejdå, du har säkert inte fel på motoriken. Jag tror det är tekniska problem, precis som för mig. En kombination av snabb dator och optisk mus utan musmatta som glider alldeles för fort på bordet.
![]() TROTS detta kom jag nyss upp i 13 sek ![]() Janne, kan jag få en egen version utan gubbf*n i blå skjorta, det är han som krockar mig hela tiden ![]() |
![]() |
|
|