![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Masse och Birgit för att vi får en liten signal från er.
Jag har ständigt gått inpå er profil och sett att ni håller kontakt med forumet nästan dagligen. Då kan ni förstå att jag har saknat fina kommentarer och samtidigt lustiga skämt från er. Jag ser nu verkligen fram emot att du ger oss synpunkter i detta eminenta forum åter igen! Stora kramar från mig!!!!! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen Masse! Jag har också saknat dig!
|
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att se Dig igen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt att höra av dig igen Masse!
![]() Jag har verkligen undrat, och saknat! |
|
||||
|
||||
![]()
Väldigt trevligt att du är tillbaka, Masse. Hoppas du har ork att vara aktivare på forumet igen.
Önskar både dig och Birgit allt gott! / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att du är tillbaka, Masse!
Hoppas livet ger dig möjligheter att ta dig tillbaka även till Grekland. Vi uppskattar dina trevliga inlägg och kloka kommentarer. Allt gott, /Magnus |
|
||||
|
||||
![]()
Stort tack till er alla för era vänliga välkomsthälsningar! De gör mig både rörd och glad. Jag ser fram emot att då och då åter kunna utbyta lite tankar med er alla.
Och vad gäller Yanis Varoufakis så har jag nu äntligen kommit till skott. Beställde nyss hans bok "Adults in the room". Det ska bli intressant läsning. Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Saknar er båda ...❤️ Och skönt att få höra din röst igen. Eftersom vi nu är på Tilos, ön vi första gången träffade er på, vill jag gärna berätta hur vi har det, om du och andra vill lyssna ...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]()