![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Så är det.Det var en jädrans attack vi fick av snökanonen i februari och sen har det
fyllts på.Nu börjar vi iallafall se våra grannar.Tror inte det går att föreställa sig hur det är om man inte sett det. Men nu är det bara dryga månaden kvar till Samosresan och den ser vi verkligen fram emot. Pia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vem älskar inte till Grekland?
Bara 2,5 v till årets första resa. Zakynthos i vår skrud. |
|
||||
|
||||
![]()
Ibland undrar jag om inte våra grannar går i idé, för man ser dom inte på hela vintern. Jag måste nog fråga dom, för jag såg att en av dem var ute häromdagen...
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Du är ju kul du Netwolf...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sådär..nu var knappa veckan med vår avklarad
![]() ![]() Imorgon kommer sommaren med över 20 grader varmt!! Då blir det till att klämma i sig 3-kvarts byxorna. Det kommer att bli en kamp!! / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jobba på Kajja
![]() Pia som fortsätter med täckbyxor ett tag till |
|
||||
|
||||
![]()
Kajja, till och med här i Grekland har vi haft fullt sjå med klädbyte hela dagarna: kyligt på morgonen, varmt på dagen och så kyligt igen på kvällen... just nu ska jag rota fram 3-kvartsbyxorna ur överskåpet, få se om jag kan åla mig in i dem...det blir tufft...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag hyllar jag stretchtyget!
Nu trimmar jag även in flippflopsen. Där sviker aldrig storleken. Nu ska solstolarna fram på altanen. Vilken ljuvlig ledig dag det ska bli!! ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
HÄRLIGT!
Efter en jobbardag, landande jag i solstolen på verandan. Slumrade lite i solen. Sen sjösatte vi lilla plast-ekan. Dags för sonen att starta fiskesäsongen. Hoppas resten av isen smälter fort ![]() Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Trevlig vår och sommarläsning Kajja!
Här i Boden har vi haft fantastiska soldagar och i vrån på altanen har jag skottat upp så solstolen får plats och för varje dag har den platsen blivit större allt eftersom snön smälter och döm om min förvåning när jag upptäckte att några krokusar trotsade snö o kalla nätter och slagit ut.Fortfarande ligger snön djup och på skuggsidan av huset kommer det nog ta lång tid innan all snö som rasat från taket smälter,det var verkligen ofantliga mängder. Monica😍 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rappakajjan..Haha!
![]() ![]() ![]() / Kajja ![]() |