![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mail adressen använde jag för ett par månader sedan. Har tyvärr inte fått svar ännu. Har bokat tre nätter på "Island studios" istället. Håller tummarna att det är lika bra som Glaros. ![]() Sommarens resa blir: Samos - Agathonissi - Lipsos - Patmos - Samos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men ingenting för oss. Närmare 100 trappor upp och lika många ner. Och jag tror det inte är i 30 Euros klassen. Dessutom har vi fått en underbar kontakt med Voula och Jannis samt dom två medhjälparna. Vi är nu på Fourni. Men vi längtar redan tillbaka till dom. Underbara personer! Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Arne och Birgitta! Jag har följt er resa (tack!) och utifrån era berättelser gläder vi oss oerhört åt våra 5 bokade nätter på Glaros i månadsskiftet juni-juli. Vi har aldrig tidigare besökt Agathonissi, men ser väldigt mycket fram emot vårt besök på denna lilla ö. Förra året luffade vi runt i en månad (18/6-18/7) och besökte Ikaria-Samos-Fourni-Leros-Kos. Även vi bodde på Costareli (eller hur det nu stavas) på fantastiska Fourni. Ett mycket trevligt och prisvärt boende. Längtar tillbaka till härliga Fourni och planerar nytt besök där 2019. Njut av Fourni och ha det fortsatt härligt! Innan vårt besök på Agathonissi ska vi spendera 8 dagar på underbara Ikaria, en ö vi föll pladask för och tog till våra hjärtan förra året. Allt gott!
/Carl |
![]() |
|
|