![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Färjestrejk?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste nog vara en förlorad sverigematch
man hänger läpp för ![]() ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Det kan ju vara så att det är hemresedag.... Alla sitter och är ledsna och väntar på transporten till hamnen.... //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul bildgåta! Kan du ge en ny ledtråd?
Om personerna på bilden inte vore håglösa för orsaken vi inte känner till, vad skulle de ha gjort istället? För det är väl inte en inställd eller havererad Amstel-leverans de sörjer? |
|
|||
|
|||
![]()
När jag var på Ios början på 90 talet var folk rätt håglösa på Far Out Cafe pga alla hade varit ute till typ 05 och festat. Orange bar hade 3 shots för 1000 drachmer, sen till Satisfaction in. Pink Panther hade happy hour till kl 02! Slamber bar var inte illa den heller. Top Bar öppnade när alla stängt.
Cigarett pakteten innehöll väl 20 st cigg? Bara 19 idag? I alla fall i Sverige. Kan inte vara en flygplats folk väntar på. Finns ingen på Ios Håller med Anne, nog bakis o skakis killar. |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart! Helt fel av mig. Missade texten ovanför bilden!
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan avslöja sanningen med vad det är som gör att alla ser hopplöst och förtvivlat bortkomna ut.
Nyheten att Tjernobylolyckan inträffat har nått Ios i början av maj. |
|
|||
|
|||
![]()
Sverige har förlorat en fotbollsmatch kanske!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Det har varit fullt festande hela natten och nu har alla vaknat, men den första Amsteln har inte ännu kickat in så att säga.
![]() / Anne ![]() |
![]() |
|
|