![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är med Dodekanisos Seaways. 633 kr tur o retur för 2 pers om man beställer nu. Ursäkta om jag lånade tråden Eva64. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Dodekanisos Seaways går från hamnen Kolona. (Det finns tre hamnar i Rhodos stad.) |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Dodekanisos Seaways kör hela året, tisdagar och torsdagar 8.30 från Rhodos. Den kör Rhodos-Chalki-Tilos-Nisyros-Kos-Kalymnos, där den vänder och går tillbaka. Tänk bara på att 25 april är dagen före långfredagen i år, och många greker åker ut till öarna då för att fira Påsken. Så det kan vara klokt att förboka biljetter.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jaha...det blir inte Rhodos/Tilos denna gånger heller. Sist vi bokade för fem år sedan fick vi avbeställa pga av sjukdom. Det ser inte bättre ut än att det blir samma visa i år igen. Inget allvarligt men ändå. Vill ju åka dit någon gång i alla fall men det känns som det gått troll i att vi inte ska komma hit. Ni som ska iväg får ha en underbar vistelse. Det lutar åt en höstresa i stället! Härligt att se fram emot!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och du Eva! (Berätta inte detta för maken!) Jag instämmer helt med dig beträffande det du skriver i första inlägget i tråden om dina tveksamheter till att offra tid på Rhodos (nu får jag en massa Rhodos-älskare på mig). Det bästa med Rhodos, enligt min uppfattning, det är båtförbindelserna med Tilos. ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Masse, det är tur att inte alla gillar Rhodos , då skulle det bli trångt för oss som gör det
😂😉😂 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och tänk så tråkigt det skulle bli här på forumet om vi alla hade samma favoritöar! Det är ju bl a våra skillnader i smak och tycke som gör det så trevligt att utbyta tankar och upplevelser. Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() / Kajja ![]() |
![]() |
|
|