![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
30 år var det Fotbolls-EM i Gbg som gällde. 40 år var det spädbarn, som tog tiden. Men vid 50 år så blev det en resa till - Sardinien! Inget fel med det, då det var jättetrevligt. Men vrf åkte man inte till Grekland, som det sommarbarn man är?
Men klarar jag mig till 60, så blir det banne mig Grekland! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Varje dag är en bemärkelsedag..så länge vi lever
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag som är ett novemberbarn firar inte i Grekland men inför min 40-årsdag så blev jag kidnappad av man o döttrar på jobbet, en dag i augusti år 2000.
Chef o kolleger var involverade. Lurades till ett "viktigt möte" i konferensrummet. Ledningen skulle komma från Växjö ![]() Satt med anteckningsblock o penna berädd att insupa information. Det knackar på dörren och in kommer man o döttrar!! Jag fick panik ![]() ![]() Jag har ett viktigt mööötee!! Då drog maken fram biljetterna och sa: Kom, nu ska du till Grekland! Jag lipade, kvinnliga kollegor lipade och min chef (man) gnuggade sig i ögat. Nästa dag lämnade jag stundande inventering mot mitt första besök till Grekland! Jag blev helt frälst!! Och på den vägen har det varit nu 2 ggr/år sen dess ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Jag som fyller i februari har nog de sämsta förutsättningarna för att fira i födelsedagen i Grekland. Det närmaste jag har kommit min födelsedag var en resa i början av mars, och det var skitkallt!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit många ggr i Grekland på min födelsedag då jag fyller i en bra månad
![]() |
![]() |
|
|