![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Har ni bestämt var ni ska bo, eller ska ni hyra bil och bo på olika ställen? Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Nej,nej! Nu avbokade Ryanair våra flyg till Aten! Blää, först avbokades alltså Thessaloniki och nu Aten.
![]() Få se vad vi nu kan hitta på. Måste nog fira jul först. ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Hoppas verkligen att ni hittar en annan lösning så att ni kommer iväg. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Däremot så undrar jag över RA. Som jag förstått det, så får de ingen leverans av Boeing 737 r, pga av haverierna, så det är omlokalisering av flygplan som gäller. Då får de små flygplatserna i norden stryka på foten./Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Nu har vi bokat Aegean, Helsingfors-Aten!
Dagarna ändrades lite, men det har ingen betydelse. Så det blir Evia i alla fall. ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
/ Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Ryanair lär ha för lite flygplan på grund av problemen med Boeing. De påstår att de kommer att flyga Villmanstrand-Aten från och med juni, men det litar jag inte heller på. Visserligen är det ju bra att de meddelar om detta i god tid, men lite tråkigt är det ju. Och priset var inte dumt heller. Men, that´s life! Jag hoppas vi kan boka Aegean, Helsingors-Aten i stället. I så fall kan det bli Evia ändå!
Men vi får se. / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Aegan flyger ju dessutom direkt från Helsingfors på ca 3,5h, vilket känns lyxigt för oss som reser från Göteborg, med byte och 8-10 h flygresa.
|
![]() |
|
|