![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Sahar hade missat denna tråd men kommer - tack för uppmärksamheten Elisabet! //Åke |
|
||||
|
||||
![]()
Jag anländer nog till Tavernan mellan fem och halv sex, om jag går på rätt spårvagn
![]() ![]() Då ses vi där ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi tar 80 bussen kl 17.00 från terminalen. Ju fler desto roligare.... ![]() Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom det inte blev bordsbokning så kanske jag går förbi Lilla Tavernan en sväng..
Det är ändå nästan om hörnet. ![]() Junior har dessvärre inte lärt sig uppskatta grekisk kokkonst ännu, men det kommer väl... |
|
||||
|
||||
![]()
Ja gör det.
![]() Kan behöva prata lite Rhodos med ngn som varit där mycket.Behöver lite tips om de höjdpunkter som finns där. ![]() Hoppas vi ses!! Carin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vill ha reda på alla "pärlor" ![]() Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Halloj igen!!
För att vi skall hitta rätt personer idag på Lilla, så lägger jag fram mitt Kalimera nyckelband!! (tack för det Janne förresten!!! ![]() Ses sen..... ![]() Carin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kanon!! ![]() Vi möts vid Tidpunkten inne på Nisseterminalen? Jag skickar dig mitt mobilnummer så kan du höra av dig! Carin |
|
|||
|
|||
![]()
Hej.
Skulle bara påminna att vi träffas på Lilla Tavernan nu på lördag 29 april vid 18-tiden. Några kommer att vara på tavernan redan vid 17.30 tiden så vi får väll försöka hitta igen varandra på något vis - kanske någon har en liten grekisk bordsflagga att ta med som kännemärke? Om jag räknat rätt blir vi ca 16 st! Themis Sahar Masouraki Ankki Carin + kamrat Eva_bbe Naxoss Maeata + son Nilam + sambo Mias Ford Prefect + fru + son Vi ses! //Åke (Ford Prefect) |
![]() |
|
|