![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Undrar oxå vad "Teva sandaler" är
![]() Bra skor att gå en sådan promenad i, är ett par skor som inte läcker in sand mellan tårna. Är det ingen som hört talas om "Gå skor"?????????? Går man från Fira till Oia på Santorini behöver man ett par bra "gå skor". Ett par öppna sandaler skulle jag ej rekommendera! En gång på min stig mellan Oia och Fira träffade jag en Amerikansk lady, hon kom haltandes i högklackat ![]() MVH UffeYeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här är en till som aldrig har hört talas om Teva sandaler
![]() Ska bli intrssant att höra vad det är. Något att inskaffa kanske ![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har gått sträckan i ett par bra sandaler och tycker inte att du behöver vandringskängor eller vandringsskor de tar alldeles för mycket plats i packningen när ni ska luffa runt. Så långt är det trots allt inte. Ingen fjällmarsch direkt. Jag gick i en lite mer avancerad Nikesandal med airkuddar. Teva som jag själv aldrig använt lär vara bra och liknar mina gamla Nike. Ta med en kort träningssocka så har du lite skydd för event vassa små kvistar. Sen ett par år har jag en annan sandal som också fungerar utmärkt. Nytt för i år? i affärerna är lätta skor med lufthål som ser ut som en korsning mellan gymnastikskor och dykskor men räkna med minst 700 kr om du ska ha lite kvalite på skon sen är ju nya skor inte att rekommendera om de inte är ingågna och testade lite mer innan en längre promenad.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla svar och tips! Ska bli kul att besöka Santorini!
Tyvärr är det bara 139 dagar kvar ![]() |
![]() |
|
|