![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så vackert
Var är fotot taget ifrån? |
|
||||
|
||||
![]()
Här en magisk morgon i Kouremenos, längst ut på den östra gaveln av Kreta. Bilden från 2015.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det här var en mycket tidig morgon efter första natten där. Är alltid ivrig att starta dagen med kaffesittning innan allt o alla vaknar. Behöver inte mycket sömn i Grekland. Lever i ett ständigt lyckorus! Bilden är tagen från vår balkong på hotel Denise Beach. Det ligger i slutet på Laganasstranden innan Agios Sostis. Bodde där innan den omfattande renoveringen och stortrivdes. Lugnt o skönt med havet 2 steg från trappen. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Soluppgången sedd från backen ner till hamnen i Livadia på Tilos, |
|
|||
|
|||
![]()
Oj,vilka bilder!
Kanske man måste kliva upp åtminstone en morron för att titta på soluppgången.🤔Fast jag tycker om att😴på morron. Vi får välan se..... Pia |
|
|||
|
|||
![]()
Så vackert och, troligen, alldeles lugnt och tyst!
Måste medge att få mig ur sängen före 8-1/2 9 är i stort sett en omöjlighet ![]() Men dessa vackra bilder får mig att fundera: man kan ju vara uppe till solen (och tuppen) går upp ![]() ![]() Catlady, som är en nattuggla..... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har samma problem. Det är helt klart flera solnedgångar än soluppgångar som jag har sett live. Men sådana här bilder får mig ju att starkt fundera på att nån gång ompröva den vanan.
Vilka bilder! Och vilka fantastiska silhuetter! Masse |
![]() |
|
|