![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grekiska medier rapporter nu att det är klart att masktvånget kommer att upphöra. Det skriver bland annat tevekanalerna SKAI och ERT. Om jag har förstått allt rätt ska det börja gälla från och med morgon torsdag. Klockan 17.00 svensk tid ska grekisk myndigeter ha en pressträff och då för vi veta mer
Det ska – enligt samma medier – bli tillåtet med 10 personer per bord på restauranger, och att folksamlingar med upp till 300 personer tillåts. ![]() Bilden visar Agamemnons dödsmask och bilden är tagen i Nationalmuseet i Aten, som ni kan läsa om här. |
|
|||
|
|||
![]()
Det här med att göra en PLF....Jag kanske är trög men Måste den göras precis dagen innan man ska åka? eller kan man göra den tidigare?
Jag ska till Skiathos den 15 augusti, men kommer lämna Karlstad den 14 augusti, sitta i bilen från ca.24- 03, sen kommer jag vara på flygplatsen tills planet lyfter kl.07. När ska jag gå in och göra anmälan? Tacksam för svar från en trög värmlänning ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inge trög alls tycker jag som också
funderar på hur man ska göra. Blir det att vi far så åker vi ner till Arlanda kvällen före. Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Man behöver inte alls göra den dagen före. Man kan göra den flera dagar före.
Och om man tror att man har gjort något fel kan man göra en ny. Det är den sista som kommer att gälla. Den första jag gjorde förra året gjorde jag om 3 gånger då jag var osäker hur man skulle göra när man landade 2 gånger. Birgitta. |
![]() |
|
|