![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
På startsidan måste du välja Denmark i rutan 'Country of ticket purchase', har du gjort det? När jag bokade biljetter för några veckor sedan skrev jag S- före postnumret och Sweden efter postorten. Biljetterna kom med post efter tre dagar. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har försökt alla varianter men nu testade jag att maila all information som krävs till kontoret i Danmark... Får se om de kan fixa det eller om det tyvärr
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
It is possible that all seats are booked for the date you've chosen. Most days during the week Olympic Airlines has 2 flights scheduled from Athens to Milos, at 11:15AM and 16:10PM. If you are having trouble with the Olympic Airlines web site, you may try calling the airline's reservation hotline: Olympic Airways Reservation Desk - Athens +30 210-9666666 Hours: Mon-Fri 7:20AM-8:40PM, weekends and holidays: 8:15AM- 7:40PM. All times are GMT +2. Other numbers you may find useful: Olympic Airways - Milos Adamas Office: +30 22870-22380 (8:30 AM - 3:30 PM) Airport Office: +30 22870-22381 (Varies) |
|
||||
|
||||
![]()
Mailade Olympic Airlines kontor i Danmark så nu är två biljetter på väg - känns toppen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Fantastic! We'd be delighted to see you in Milos this summer! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad bra att det löste sig.
Då kanske vi syns någonstans under resan vi åker också till Milos i juni. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Kejjen och solstrålen, vi ses kanske på Milos då.........vi med...........! Är på Milos de sista dagarna vi åker hem, den 26/6. Såg att du Kejjen bor i Västerås!...........
|
|
||||
|
||||
![]()
Ioslina - vi kommer nog åka om varandra då vi börjar med Milos från den 17/6 och sen tar oss via Sifnos & Serifos tillbaks till Athen innan hemresan 30/6... Men vem vet; det kanske blir ändrade planer...
|
![]() |
|
|