![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Blev en trevlig överraskning till dig.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Överraskningen var att vykortet kom fram, och redan efter två veckor.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I fredags packade jag ett stort brev/litet paket. Sedan åkte jag till Postens inlämningsställe för att posta det. Hoppades att försändelsen skulle väga under 2 kg för då kunde den gå som ett snabbare brev. 940 gram vägde försändelsen, jag har tydligen tacklat av som postis. Förr kunde jag klara av att väga försändelser rätt bara genom att hålla i dom!
Vad det var i försändelsen, som skulle gå till Haris Studios i Paleochora på Kreta? Jo, tre stycken amaryllislökar. Den via blomman ska jag ha i min studio, den röda och rosa ska prydas hos Katerina och Haris. Det blir en fin jul på mitt extrahem! Birgitta. Så här såg det ut förra året i min studio: |
|
|||
|
|||
![]()
Så fint det ser ut!
Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt med lite julstämning! Och häftigt att skicka amaryllis med posten. Önskar dig många fina dagar i Paleochora.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Amaryllis är verkligen underbara! Julens "utropstecken" för min del, finns så många olika..
![]() Hoppas du får en härlig tid och jul i Paleochora, Birgitta!!! Catlady ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta, såg amaryllis i krukorna på Waters Edge. Tänkte genast på dig!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja, så många amaryllislökar jag har släpat dit! Jag såg också amaryllisbladen i krukorna när jag var där i oktober, Anne. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
En likadan duk som den du har, köpte jag för kanske fyrtio år sedan på Rhodos.
![]() |
![]() |
|
|