![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej...eller kalinichta!
Är det någon som ska åka till Grekland snart? Jag ska ![]() ![]() Det skulle va kul att höra vart och när ni reser!/ Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Självklart att jag ska åka,först med en barndomskamrat 13-20 sept Sen åker jag hem å krattar löv en 8-10 dagar Nästa sväng blir med vänbror som jag känt i över 50 år 30 sept-7 okt Vi ska fira hans födelsedag. Vart vi ska fara?? Samos så klart😎 Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Den 5:e september flyger vi till Rhodos för vidare färd mor Kasos, Chalkii och Tilos.
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Lyckliga ni, både Pia, KR och Kajja!!
Och var tänker du landa, Kajja?? Catlady 🐈 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lyckliga ni alla som ska ut och resa. Hoppas på rapporter. För.vår del blir det inget mer i år. Hoppas på nästa höst.
Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Man ska åka dit man trivs,det är mitt motto🥳
Suck säger en del av kompisarna,samma ställe igen ! Jaaa säger jag å bryr mig inte ett skit om vad dom tycker. Sån är jag😉 Pia |
|
|||
|
|||
![]()
6 sept flyger vi till Kalamata och ska bo i Finikounda Spännande med ett nytt resmål. Vi kommer dessutom få resesällskap av ett annat par som också fördriver lite tid på Kalimeria...Så kul!
Senare kommer höstlovet, då brukar vi ju fly till Kreta ![]() Ojoj, så vi längtar! Nickelena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker den 2 september.
Vars då? Jo till Amorgos igen. Jag ska njuta i hela 2 veckor där. Birgitta, som just nu befinner mig på färjetur mellan Sverige och Estland. |
|
||||
|
||||
![]()
Og jeg tager på græsk danseseminar i Toroni på Halkidiki den 15/9. Ny destination for mig, og det siges, at på det tidspunkt er sæsonen slut. Lige noget det passer mig
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så fint att så många har resor framför sig. Hoppas ni hinner berätta lite om hur ni har det/eller har haft det under eller efter resan. Vet själv att det inte är så lätt när man ofta kan ha så mycket på gång hela tiden.
![]() Susie, din "dansresa" till Halkidi lät lite spännande. ![]() Citat:
![]() Ha fina resor alla! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God ferie og nyd det i Grækenland
![]() Piam på Samos KR på Rhodos Kajja på Kreta nickelena i Kalamata og Finioounda Yannis på Amorgos og andre der hvor I skal rejse til ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den 24 augusti blir det 1 vecka tillsammans med dottern på Lesbos, en ö jag aldrig varit på. Det ser jag mycket fram emot.
6 dagar efter att vi kommit hem reser jag och min man till Rhodos och 2 dagar senare till Tilos. Hur länge ….kanske 6 veckor. KR Vi kanske ses på Tilos - undrar om KR är man eller kvinna. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
25 sept bär det av. När båten är upptagen o fixad. Flyg t Athen sedan inrikesflyg t Naxos. Ska bo i Agia Anna för första gången, tänker det blir bra så sent. 1 okt flyttar vi oss ända t Choran
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sjöborren - Vilken lyx att vara sex veckor på Tilos.
Ha en fin resa till Lesbos innan dess. Det är jag på fotot även om det inte är helt nytaget. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Naxos den 5 september och blir där i tre veckor
![]() Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Og vi skal til Nea Chora i 2 uker fra 6. september. 2 år siden sist, så spennende å se hvor mye nytt det er - for det er det sikkert.
|
![]() |
|
|