![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta, fina bilder! Du gör rätt i att ta en paus och samla krafter till resorna nästa år istället och att du då får vara fullt frisk
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, så mycket som hänt. Tråkigt att du haft problem med hälsan. Men härligt att höra att du haft en underbar tid på Amorgos igen. Att bilderna hamnar upp och ner och lite på sniskan står vi ut med, vackra ändå. Vi kommer att sakna dina rapporter från Paleochora under jul och nyår, men viktigast är att du får mår bra.
Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Var nu rädd om dig Birgitta!
Njut av alla dina fina foton och minnen till du kommer till Grekland nästa gång! // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta, det var tråkigt att höra vad du har gått igenom. Vila, samla kraft och läk så att du kan må gott i Grekland i januari🌷
/ Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trist at høre, at du slås med helbredet. Stærkt kommet tilbage, og at du besluttede dig alligevel at gennemføre din alenerejse i september.
Tak for fine billeder som altid og god bedring. |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt att höra att hälsan sviktar, Birgitta. Men jag hoppas du är på bättringsvägen nu. Du gör rätt i att vila upp dig lite.
Bilderna är jättefina, även om de är lite upp-och-ner, men så är ju livet från och till med. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Har beundrat dig så mycket Birgitta för din så positiva inställning att resa både med krämpor och på egen hand. Känner så mycket lika med dig.
Nu hoppas jag att du snart kan krya på dig och hämta krafter för att fortsätta på den inslagna vägen! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Birgitta! Tack för fina bilder trots att de är lite upp och ner. Gör ingenting, ibland tycks det bara bli så. Tråkigt att höra att du har haft problem med hälsan. Hoppas att du kryar på dig ordentligt och kan njuta av din nästa resa som blir till Paleochora i januari om jag har förstått dig rätt. Känns lite konstigt att inte ha dig där över julen, men detta blir ju lite av en ny upplevelse då. Förstår att din resa med grannen var lite annorlunda än på dina ensamresor. När man reser med vänner måste man ju vara närvarande för dem hela tiden och då blir det ju inte någon ensamtid på samma sätt. Och din granne är kanske inte lika resvan som du och oroade sig därför.
Sköt om dig! / Anne ![]() |
![]() |
|
|