Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Andros

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2025-11-10, 09:50
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard E-guide om Andros

Nu finns den äntligen en E-guide om Andros. Den innehåller 18 A4-sidor, inklusive 55 bilder, tre mycket enkla kartor och Kalimeras favoriter.

Beställ E-guiden om Andros här.
Svara med citat
Gammal 2025-11-10, 10:14
Fältjäntans avatar
Fältjäntan Fältjäntan är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2015
Standard Sv: E-guide om Andros

Den var efterlängtad. Redan beställd, kan jag vara först i kön? Andros, Tinos och Syros är öar jag hoppas kunna få uppleva nästa höst.
Kerstin
Svara med citat
Gammal igår, 05:35
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Fältjäntan Visa inlägg
Den var efterlängtad. Redan beställd, kan jag vara först i kön? Andros, Tinos och Syros är öar jag hoppas kunna få uppleva nästa höst.
Kerstin
Låter härligt, Kerstin! Just den kombinationen brukar jag tänka på ibland. Men det blir liksom too much för en vecka. Men då skulle jag ta mig till Andros från Rafina och sen vidare därifrån.

Men om man skulle börja med enbart Andros....

/ Anne
Svara med citat
Gammal igår, 10:52
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Oj så trevligt! Den ska jag beställa till min samling. När möjligheterna att resa "på riktigt" är begränsade så kan man ju åtminstone resa med Kalimeras förträffliga e-guider så mycket man vill. Ett härligt sätt att resa det också.

Min hittills enda upplevelse av Andros är från däck ombord på färja på väg till Tinos. Då blev det en snabb sväng inom i hamnen på Andros där vi också kunde beskåda omtalade Penelope A.

Masse
Svara med citat
Gammal idag, 04:55
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Oj så trevligt! Den ska jag beställa till min samling. När möjligheterna att resa "på riktigt" är begränsade så kan man ju åtminstone resa med Kalimeras förträffliga e-guider så mycket man vill. Ett härligt sätt att resa det också.

Masse
Det är en bra attityd det där, Masse. Kom att tänka på att det just nu går en serie av matprogram med Rick Stein. Han har redan varit i Frankrike och Spanien och då kan jag liksom tänka mig att dit skulle jag kunna resa. Nu har Indien kommit i tur. Och då tänker jag att dit kan jag inte ens tänka mig att jag skulle resa. Så jag reser med Rick Stein i stället. Ok, det här blev lite off topic, men han har gjort program om Grekland också.

/ Anne
Svara med citat
Gammal idag, 09:26
Kalimeras avatar
Admin

Citat:
Ursprungligen postat av Fältjäntan Visa inlägg
Ja, du var först. Vilken bra kombo på öar, de är ju snarlika då de är väldigt grekiska och maten är förträfflig på alla tre öarna, och ändå är de så olika.
Svara med citat
Gammal idag, 09:27
Kalimeras avatar
Admin

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
så kan man ju åtminstone resa med Kalimeras förträffliga e-guider så mycket man vill. Ett härligt sätt att resa det också
Tack snälla.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:59.