![]() |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Bilden känns bekant, När vi var på Agathonisi gick vi från hamnen till Katholiki på andra sidan ön. Tror jag har just den bilden själv nånstans. Ingen njutbar vandring men helöning med ett skönt bad på en liten strand.
Kerstin |
|
|