![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror både du och Riitta får lite varmare när ni åker, men det är ju skönt det också. ![]() Jag tänker faktiskt lite på att det var en som frågade hur vädret är på Agistri i juni - och glatt skrev jag att det är perfekt att åka i juni! Hoppas bara att han/hon inte har varit där denna helgen ![]() Jag hoppas att det vänder nu, för jag önskar också att alla ska ha bästa vädret, speciellt när man satsar så mycket som man gör på sin semesterperiod. När vi är iväg brukar jag också önska att alla här hemma ska få en bra period, det brukar jag glädja mig över om de har! Roligare att komma hem också till folk som har haft en fin tid även här hemma. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lissi- som är optimist JA! |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser i alla fall ut som att det kommer att stabilisera sig i Grekland från i morgon på de väderlekstjänster jag har tittat på
![]() Och vi andra kan ta fram dammsugaren någon timme onsdag/torsdag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() På lördag åker vi till "Greklandsvärmen" hos Lissi och Claes i Lund och tidigt på söndag morgon bär det iväg till Aten och Kykladerna. ![]() Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Riktigt trevlig semester i SOL och lagom värme!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Riktigt bra och härlig semester från Uddevalla också
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och från Katrineholm... ha en härlig semester Lissi, hälsa Grekland från mig
![]() Förvirrad på kvällskvisten, menade egentligen Carina ![]() Men trevlig resa båda!! ![]() Senast redigerad av Janet den 2006-06-14 klockan 21:55. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, det ska jag, men VI åker inte förrän 12 juli.... Förresten , bor Du i Katrineholm nu?? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det stämmer, är hemma hos mor och far och sliter å svettas som brevbärare
![]() |
![]() |
|
|