![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag bryr mig inte så mycket om vad spelarna heter , bara de spelar bra fotboll!!! ![]() Jag gillar jättemycket när de länder som är totalt otippade vinner!! De rör om lite i grytan och ikväll hoppas jag på seger för Trinidad-Tobago mot England och jag tänker inte GRÅTA om Sverige förlorar, men jag kommer att bli SUR för jag tycker med alla sk "stjärnor" så SKA de spela bättre än de gjorde mot T-T i lördags!! ![]() ![]() ![]() Lissi- som sett alla matcher hittills utom en! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Då är vi två om det ![]() Vilken match tycker du är bäst än så länge? I den frågan får jag nog säga Australien-Japan ![]() Martinifk som nu återvänder till tv:n igen! England 3-0 kanske..... |
|
|||
|
|||
![]()
0-0 så långt! Heja T-T!!!!!
![]() ![]() Lissi- som inte såg SaudiArabien-matchen..... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tyvärr vann England men tipsets 1:a match rätt iaf efter en spännande match! Själv missade jag Holland-Serbien/Montenegro Martinifk som laddar inför matchen 44 minuter kvar..... |
|
||||
|
||||
![]()
HEJA SVERIGE
![]() ![]() ![]() Barbro ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken pärs!!!!
Bra kämpat!! ![]() ![]() Är det fler än jag som tycker det är lugnare att se andra spela än Sverige??? Lissi Senast redigerad av Lissi den 2006-06-15 klockan 23:01. Anledning: Glömde.. |
|
||||
|
||||
![]()
Det gick vägen
![]() ![]() ![]() Barbro ![]() |
![]() |
|
|