![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag måste säga att det händer dock en hel del på "sopfronten" och det är jag glad över. Som Yvonne säger blir det snart pant på aluminium samt Pet. Idag är det pant på glasflaskorna 0.10 cent per flaska. I de affärer som inte har maskin lämnar man bara flaskorna till affären! Dock finns det maskiner lite här och där du kan lämna ofärgat- färgat glas, plast, aluminium etc. Står bla en vid Syntagmatorget
![]() Men som sagt det tar tid men jag blir glad för varje förbättring! Camilla |
|
||||
|
||||
![]() ![]() såhär färgglad och tjusig är pantenheten vid syntagma! Vi såg den för första gången nu när vi var där i påskas, och Dimitris blev så galet stolt att han tog foton från alla möjliga vinklar! hahah...roligt var det att se..han skuttade och hoppade och jublade! (två år i svergie är allt som behövs!) |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken härlig syn, återvinningsmojjen på Syntagma alltså
![]() Känner för att åka tilt Aten nästan bara för att få kolla in denna mojj! Härligt att det äntligen verkar hända något positivt i skräp/återvinningsfrågan! Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med yeasou, vilken positiv bild!
|
|
||||
|
||||
![]()
ja visst är den!
dessutom så finns det en knapp för att skänka sina pantade slantar till behövande barn i grekland. inte så illa det heller! |
![]() |
|
|