![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Är hur som helst väldigt nöjd med den telefonen och ångrar inte en sekund att jag bytt från 2G till 3G! Det bästa är att man kan skicka videosamtal från någon grekiska taverna där man sitter och stjälper i sig ouzo och sukta de där hemma ![]() Veronica - länktillverkare! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag köper prylar både efter behov och lust, min kamera tex. är förmodligen alldeles för dyr.
Mobiltelefonen har jag dock bara till att ringa och sms:a med och då räcker min gamla GSM-Nokia mer än väl, telia har täckning överallt där jag vistas. Men vill man ha finesser så visst ska man köpa det senaste, jobbarkompisarna sitter och skickar blåtandsmeddelanden i lunchrummet och har jättekul. //PO -grundlurad?! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Däremot att fota med telefonen och skicka hem bilder är inte så fasligt dyrt. Kommer inte ihåg vad det kostar, men de tar betalt per MB och ett foto är ju inte så stort. Sen beror det ju på vilken operatör du har. Jag ringer med 3, men utomlands fungerar ju inte det utan jag får välja mellan Vodafone och Cosmote. Dessa bolag brukar ta ut samma avgifter (vad jag vet). |
![]() |
|
|