![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej!
Du är nog bästa hönset! Haha! ![]() ![]() /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Ta nu inte i utan kom till Lilla Tavernan
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ät nu inte upp all mat för jag kommer ner på Måndag och tänker då besöka Lilla Tavernan!
![]() ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Äntligen!!
Nu har jag äntligen fått tillbaka internet och telefon efter Stormen Per. ![]() Var rädd att att alla under de här 10 dagarna hade fått förhinder och jag inte hade kunnat få besked om det.. Tänk om det varit så och jag hade stått alldeles ensam utanför Lilla.. ![]() Nu skall jag ändra listan, kul att det kommer till mer folk!! ![]() //Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Nilam + 2
Lotta E MIAS Riita Naxos Carin Hellen + 1 Annki Babsan KosAnn Kos44 // Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Vi blir ju 14 personer som det ser ut nu.
Hur många rymmer Lilla Tavernan? Lapp på dörren? ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Skall bli jätte kul att träffa alla på lördag.
Ses vi kl 17? Innanför eller utanför? Och det var på Olivedalsgatan? See you on Saturday ![]() Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
Vi träffas inne va? Vet ju inte vilket väder det kommer bli och de första på plats får försöka hålla bord på något vis
![]() Vi ses snart! Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Roligt med mycket folk! Jag håller med Mia om att det är lika bra att gå in och försöka sätta sig på så många stolar som möjligt.. /Themis |
|
||||
|
||||
![]()
Har dom byggt om
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är alla ni andra veteraner på Kalimeraträff?
Inte för att det spelar någon roll om jag och dottern är de enda som är första-gången-deltagare, undrar bara // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju jätteroligt att det blir blandat
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
.. det kanske man har gjort, man kan ju känna igen folk, utan att man känner dem till namn. Själv har jag i flera år arbetat i Uddevalla, så vem vet
![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Då kanske någon av oss känner igen dig
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
KosAnn och Kos44 är också förstagången-deltagare. ![]() ![]() Någon gång måste vara den första, första steget är alltid svårast att ta och alla andra klichéer. ![]() Som sagt, jag börjar bli vrålhungrig!!!!! Skall bli jättetrevligt att träffas. ![]() Annika/Göteborg |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag pratat med dom på Lilla.
![]() Han skrev upp att vi skulle komma ett stort sällskap. Och han sa att dom fixar det. Vi möblerar om lite sa han. ![]() Så ni som kommer först säger bara att ni är från Kalimera så skall dom ha koll. //Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Carin
![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|