![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra jobb Carin!
Snart lördag. Hungrig... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var med på Kalimeraträffen på Faros i Stockholm i lördags, hoppas ni får lika trevligt som vi hade!
Gunilla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nilam + 2
Lotta E MIAS Riita Naxos Carin + 1 Hellen + 1 Annki Babsan KosAnn Kos44 // Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Åh vad tråkigt...
![]() Men du får komma med nästa gång... Krya på dig!!! ![]() Nilam + 2 Lotta E MIAS Riita Naxos Carin + 1 Hellen + 1 Babsan KosAnn Kos44 // Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Om en timme skall Babsan,Mia och jag ta tåget till Götet
![]() ![]() Det skall bli trevligt och träffa er alla snart ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Me to!!!
![]() Hoppas bara att jag blir av med den här jäkla förkylningen.. Sitter hemma med feber,halsont och hosta... Vill ju inte missa detta för allt i världen.. ![]() Så nu är det alvedon och alla möjliga huskurer som gäller.. //Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Krya på dig Carin! Bra att du ringde och förvarnade....
![]() Ses imorgon! Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Halsfluss härjar runt bland barnen på mitt jobb,men jag skall klara mig tills söndag i allafall
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag får tyvärr lämna återbud till morgondagen. Bland barnen på mitt jobb härjar magsjuka och jag todde att jag skulle klara mig, men icke............
Ha en jättetrevlig kväll i morgon allihop, jag ska tänka på er! Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Krya på dig!! Det går säkert fler tåg. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Visst Helen, jag förstår. Jag vill ju att ni ska få njuta av den goda maten utan efterräkningar............och visst går det fler tåg, ser redan fram emot nästa.
Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
![]()
Hej hopp alla glada göteborgare! Jag är ganska ny här på forumet och åker till Grekland och Kreta för första gången 17 maj (Platanias). Ren avkopplingsresa med sambon i en vecka. Blir det nån sån här träff framöver kanske jag hänger med, alltid kul att träffa nya människor.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi får verkligen hoppas att det blir någon mer träff i "Götet". Det var verkligen roligt. Den som lever får se. ![]() /Annika |
![]() |
|
|