![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag ser fram emot ett besök på Lilla Tavernan i morgon kväll !
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Då får du hälsa från Kalimeragänget
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ska jag göra! Något Ni rekomenderar att man BÖR äta när man är där???
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Tror att alla var nöjda med sin mat. Jag åt paputsakia och den var jättegod
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Angående vem som är på bilderna så kan jag tala om att på den sista bilden så är det KosAnn som fullt koncentrerad äter baklava och glass. Alla är uppe i samtalet utom jag. Så typiskt mig.
![]() ![]() Många kramar från Annika, som hoppas på en snar träff igen. Kanske någon gång i maj när det ljusnar? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har den där halsflussen kommit
![]() ![]() ![]() Känner mig inte sådär jättedålig,så det blir gott och ta det lugnt ett par dagar här hemma ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om det blir i Maj, får vi inte ta den 17-24. För då är jag och Malin på Kreta!
För jag vill iallafall vara med och ta ett glas vin denna gång. Eller två! ![]() Vi var 4 st som delade på små förrätter, det var gött. Lotta som inte är med på någon bild |
|
||||
|
||||
![]()
Etter å ha sett bildene er jeg ikke i tvil om at dette måtte være en trivelig kveld
![]() - jeg er misunnelig/avundsjuk på dere som har mulighet til å komme sammen i gresk "ånd" på denne måten ![]() Det er forresten ikke såååå langte herfra til Gøteborg , kun ca 45 mil ![]() OM dere skal ha nytt treff i MAI, fikk min (på d e t t e området) ganske kreative hjerne en glimrende ide ![]() HVIS dere har treffet på fredag i Gøteborg og lørdag i Lund, så kunne det blitt en fantastisk weekend om vi kjørte videre dit ![]() ![]() Mai er en deilig måned for utflukter ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nä, du fastnade väl inte
![]() ![]() Sa inte du något om en nedräknare med bild på dig och dottern? // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Då måste det bli den 4 maj i Götet - så kommer Cia o jag dit och sedan åker vi alla till Lund den 5 maj!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nej, jag gjorde inte det. Det var väl synd. Nu måste du kolla min nedräknare när du längtar efter att se mig! ![]() Lotta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lotta E!
Tyvärr blev det bara en bit kalufs som kom med på bild. Svårfångad? ![]() Näst gång! Vänta du bara... ![]() Ulf/GBG ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Lotta! Om det blir en ny träff när vi är på Kreta så gör det väl inget...vi kan ju ha "kalimerafest" varje dag i en vecka ![]() Hälsningar Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Och den i randig tröja som ser rent ut sagt förjäklig ut...
![]() Det är jag.... ![]() HATAR att vara med på kort... // Carin |
|
||||
|
||||
![]()
Där är jag ju. Vad kul att jag fastnade!
![]() Malin, du har så rätt. Det skall vi verkligen ha! ![]() Och där ser vi dig också Ulf, i hörnet. Jamas! Lotta |
![]() |
|
|